diumenge, 18 de febrer del 2018

TARGETA INTERACTIVA PER A LOCAS POR EL SCRAP

Nou repte targeter de Locas por el scrap, aquest cop es tracta de fer una targeta interactiva. Fa temps navegant per la xarxa vaig trobar un tutorial que 😍😍😍 de Myriam Zapata, però per uns motius o uns altres no vaig posar-me a fer la targeta mai. Quan vaig veure el repte de seguida em va venir a la ment el tutorial, vaig estar buscant i buscant, perquè evidentment no l'havia guardat, i finalment el vaig trobar... així que em vaig posar a fer i va sortir... aquesta targeta doblement interactiva perquè també és shaker!!

Nuevo reto tarjetero de Locas por el scrap, esta vez se trata de hacer una tarjeta interactiva. Hace tiempo navegando por la red encontré un tutorial que 😍😍😍 de Myriam Zapata, pero por unos motivos u otros no pude ponerme a hacer la tarjeta nunca. Cuando vé el reto enseguida me vino a la mente el tutorial, estuve buscando y buscando, porque evidentemente no lo havia guardado, y finalmente lo encontré...así que me puse a hacer y salió... esta tarjeta doblemente interactiva porque también és shaker!!


Us deixo un petit video "casero" per veure la targeta en moviment. Prometo fer vídeos més currats la propera vegada.
Os dejo un video casero para ver la tarjeta en movimento. Prometo hacer videos más currados la próxima vez.





Espero que us agradi!!
Espero que os guste!!







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada