dimecres, 1 de novembre del 2017

REPTE SCRAPEANDO A LA EUROPEA

Fa uns dies vaig fer un layout per participar en el repte de scrapeando a la europea, un grup de fb que us recomano que visiteu i seguiu. Encara no havia fet l'entrada al blog però si a instagram i a la mateixa pàgina de fb, si em seguiu per altre xarxes ho haureu vist i sinò el podeu veure ara!!

Hace unos días hice un layout para participar en el reto de scrapeando a la europea, un grupo de fb que os recomiendo que visitéis y sigáis. Todavía no había hecho la entrada en el blog pero si en instagram y en la misma página de fb,si me seguís por otras redes lo habréis visto y sino ¡lo podéis ver ahora!

I com estem a la tardor, el tema no podia ser un altre. Sobretot després d'haver anat a Les Gavarres i trobar-nos amb un espectacle de colors de tardor.

Y como estamos en otoño, el tema no podía ser otro. Sobretodo después de ir a Les Gavarres y encontrarnos con un espectáculo de colores otoñales.

Una imatge val més que mil paraules, així que us deixo directament amb el Lo. Si voleu saber alguna cosa no dubteu a preguntar.

Una imagen vale más que mil palabras, así que os dejo directamente con el Lo. Si queréis saber alguna cosa, no dudéis en preguntar.









Moltes gràcies! i com sempre dic... els vostres comentaris em fan feliç!

¡Muchas gracias! y como siempre digo... ¡vuestros comentarios me hacen feliz!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada