diumenge, 27 d’agost del 2017

RETO PERSONAL JUANI DE FSN

Seguim participant en reptes de FSN, aquest cop em presento al repte de Juani on s'havia de fer una targeta amb lettering i troquels i sense fer servir segells (complicadíssim per mi).  Com encara em nego a pensar que s'està acabant l'estiu i les vacances, vaig decidir fer una targeta shaker molt fresqueta i estiuenca, amb el meu primer intent de lettering (espero que les expertes em perdoneu).

Seguimos participando en retos de FSN, esta vez me presento al reto de Juani, donde se tenía que hacer una tarjeta con lettering y troqueles y sin utilizar sellos (complicadísimo para mi). Como todavía me niego a pensar que se está acabando el verano y las vacaciones, decidí hacer una tarjeta shaker muy fresquita y veraniega, con mi primer intento de lettering (espero que las expertas me perdonéis)



Desitjo que us agradi.
Deseo que os guste.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada