dissabte, 26 d’agost del 2017

RETO PERSONAL JO DE FSN

Avui, un LO amb una mica de string art pel repte personal de Jo de FSN. I és que veient els top 5 de les DT de FSN, no vaig poder evitar enamorar-me d'aquesta tècnica i evidentment, l'havia de fer servir. Així doncs, vaig investigar una mica per pinterest i sant Google  i després em vaig liar la manta al cap i vaig començar a agafar fils  fins que va sortir aquest LO.

Hoy un LO con um poco de string art para el reto personal de Jo de FSN. Y es que viendo los top 5 de las DT de FSN, no pude evitar enamorarme de está  técnica y evidentemente, la tenía que utilizar. Así pues, investigué un poco por pinterest y sant  Google y después me lié la manta a la cabeza y empecé a coger hilos, hasta que salió este LO




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada