dimecres, 16 d’agost del 2017

REPTE PERSONAL CE DE FSN

Abans d'anar a dormir, vull presentar un LO per el repte personal de Ce de FSN. Es tracta de fer un projecte amb la teva cançó preferida i això he fet. Els que em coneixeu bé direu... com? aquesta cançó? Si la teva cançó preferida és Boig per tu de Sau i,efectivament Boig per tu sempre serà la meva cançó, però també hi ha altres i cada moment també té la seva cançó i ara mateix estic en un moment HAPPY!!! perquè estic de vacances amb la família, perquè estic on més m'agrada estar i em sento d'aquí, perquè...

Antes de irme a dormir, quero presentar un LO para el reto personal de Ce de FSN. Se trata de hacer un proyecto con tu canción preferida y, eso he hecho. Los que me conocéis bien diréis... ¿como? ¿esta canción? Si tu canción preferida es "Boig per tu" de Sau y, efectivamente "Boig per tu"sempre serà la meva cançó, pero también hay otras y cada momento también tiene su canción y ahora mismo estoy en un momento HAPPY!!! porque estoy de vacaciones con la familia, porque estoy donde más me gusta estar y me siento de aquí, porque...






El títol està fet amb foam negre i la lletra de la cançó està feta amb la cameo. Les fotos saltant perquè és el que tinc ganes de fer quan estic happy i tot combinat amb negre i groc (tenia moltes ganes de fer alguna cosa en groc).

El título está hecho con foam negro y la letra de la canción está hecha con la cameo. Las fotos saltando porque es lo que tengo ganas de hacer cuando estoy happy y todo combinado con negro y amarillo (tenía muchas ganas de hacer algo en amarillo).

Espero que us agradi i ja saps, un comentari en fa happy!!!
Espero que os guste y, ya sabes, un comentario me pone happy!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada